Det går som en dans! =)

Jaha då var det kväll. Otroligt vad bra det går att köra ren kur när man jobbar! =D
Till frukost blev det banansmak, det är ju som värsta milkshaken!
Sedan tog jag vaniljsmak till lunch och jordgubbe till middag! Tre liter vatten har jag
också fått i mig! Otroligt!!!   Jag ska nu försöka få i mig vattenmängden innan 18.00, annars får jag springa minst ett par gånger på natten.
Jag känner mig så duktig! =))))))
Det blir nog en kopp te till fika nu snart. 


                                                       
                                                      
Tjingeling! =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Du är jätteduktig så du har all rätt i världen att känna dig nöjd! :D Första dagarna är värst... :)

2010-02-18 @ 21:50:43
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0