Det rullar på.....

Ja ha dagarna rullar på, veckorna går så fort eller kanske man börjar bli gammal? =)
Det blev en mintchoklad shake till frukost. Smarrigt värre!
Till lunch så åt jag veckosallad och kyckling, till midag blir det en shake.
Ska strax gå på och jobba hela helgen....så då blir det ren kur! =))

Vi funderar starkt på att skaffa hund igen. Jag är sugen på en korthårs collie men det beror på om det fungerar med min allergi.......
Jag har sett en som är så fin som jag är sugen på. Vi får se vad ödet vill!! =)

Tjingeling!

                                              

Kommentarer
Postat av: Jenny

Veckosallad? :) Vad innebär det? :P

2010-02-27 @ 18:51:39
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0