Ja ha då var det dags igen! =)

Med vaddå? Jo startar upp med cambridgekuren idag. Ska köra ren kur en vecka.....Håll tummar och tår för att den här gången vill jag lyckas!!

                                                           
                                                               Thumbnail
Måste ju in med en "före" bild. Vill ju kunna jämföra resultatet. =))

Idag har jag druckit 2 L vatten hittils (15,00), tänkte försöka få i mig alla tre innan 19 tiden. Fösta shaken tog jag strax efter 11 idag. Fattar inte att det funkar sååå bra. Nu blir det kaffe! jag ska faktiskt ta lite mjölk i. Ja ja , jag vet att jag inte ska ha mjölk!! Men jag har iaf inget sötmedel i! =)) Det var en mellanlandning, det blir väl lite mera skrivet senare.
Tjing så länge


Kommentarer
Postat av: Annette

Gud vad duktig du är : D

Och bilden gör att jag vill bli smal OCH åka på semester!!!

Inspirerande : D



Kramis

2010-02-15 @ 15:28:05
URL: http://vikthalsa.blogg.se/
Postat av: Maria

Du kommer lyckas galant med detta, har man bra motivation så brukar det gå bra =) Lycka till!

2010-02-15 @ 16:00:04
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa
Postat av: Jenny

Lycka till, det kommer gå jättebra! :)



Själv har jag gått på måltidsersättning i lite drygt fyra veckor nu, fast jag kör med Xtravaganza :) Är du nyfiken kan du spana in min blogg :)

2010-02-15 @ 17:41:02
URL: http://kalorigris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0