Snart är första dagen på ren kur över.

Ja ha då var det dags att börja sammanställa den här dagen!
I det stora hela så har den varit bra. Började med kaffe i morse. Det blev en sen frukost med en jordgubbsshake. Vatten vatten jag har fått i mig 2 ½ liter rent vatten under dagen. Bra gjort av mig! =)
Vid 16 tiden så började yrseln komma, då funderade jag på om jag skulle ta kombinerad kur. Värst var det när jag skulle laga middag till resten av familjen. Åhh vad sugen jag blev på att bara smaka en liten bit bacon. Jo då jag stod på mig så när familjen åt blodpudding och bacon så drack jag en banan shake......
Nu känns det bättre med yrseln iaf. Jag vet inte om det kanske kan vara blodsockret som börjar att spöka.
Dags att gå ner i vikt. Diabetes vill jag inte få!!
I kväll när de andra fikar smörgås och obo`y då blir det min tredje shake för dagen. Tror det blir mintchoklad! =)
Jag glömde att mäta mig i morse så det får jag komma ihåg imorgon!

Jag har gjort det bra idag! (Om jag får säga det själv! )
Det blir nog inget mera vatten idag då får jag väl springa som en tok inatt. Jag vet inte hur många gånger jag varit iväg och kissat idag! Jag har tappat räkningen. ;-)


Må denna ängel vaka över oss!
Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Annette

Kanonbra Susanne!!!

Jag har middagen kvar eftersom jag blev sen i starten, kvällsmål : D

Du gjorde det jättebra när du lagade mat åt familjen, svårast när det luktar mat.

Det slipper ju jag när jag jobbar kväll - skönt...

Blir lite mjukstart för mig med kvällsjobb.

Sköt om dig <3

kram

2010-02-15 @ 20:01:25
URL: http://vikthalsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0