Jag har fuskat....=))

Det är ju någon dag sedan jag bloggade nu. Jag har varit till Enköping och köpt en valp. (Kommer att göra en egen kategori för henne).

I måndags blev det bara cb på morgonen innan vi for. Vi stannade utanför Sundsvall och lunchade......hör och häpna hon kunde inte göra en kycklingsallad för att hon var själv. Jäkla dålig service!!
Det var ju bara att välja dagens då men som tur var så hade de maten utanför kassadisken så man fick ta själv.
Så det blev köttfärssås med mycket sallad och lite lite spagheti för min del. =))

Till middag (sen middag) så ville min väninna bjuda på "donken" så det blev minsta möjliga chickenbitsmeny. Det var faktiskt riktigt gott. Lämnade över halva läsken och lite pompa också. Duktigt av mig! =)

Ha ha igår tisdag så åkte vi hem. Först åt vi en sen frukost te och två smörgåsar tog jag. Till lunch/middag blev det en baguette m ost och skinka. Bara fusk fusk fusk..........=))
Vi kom hem vid 22.30 och då hade gubben fixat med fika så då tog jag en mjuk macka och drack en kopp te.

Jag vägde mig i morse och hade gått ner ytterligare ett ½ kg!! =D
Det blev en shake til frukost. Veckosallad och frukostkorv till lunch.....:-/
Till middag blir det nog chili con carne....=))

Tjingeling!

                              

Kommentarer
Postat av: Maria

Ja, att fuska lite ibland är inte alltid negativt, att hålla sig strikt till en diet och sen fuska lite och sen återgå är bara bra, för annars kan kroppen vänja sig. Det är därför de flesta som tränar hårt har en ätardag =)

2010-03-03 @ 14:49:55
URL: http://iamiamaria.blogg.se/halsa

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0